tiistai 27. syyskuuta 2011

10 lukijaa!

Hei kiitos rakkaat ystävät kannustuksesta! Sain ilokseni huomata, että mulla on jo 10 lukijaa. Olen todella onnellinen tästä :)

Toinen vapaapäivä on mennyt Joogan sekä siivouksen merkeissä. Nautiskelin myös hetken parvekkeella auringosta, croisantista sekä Nespressosta. Jooga teki niiin hyvää eilisen pumpin ja tanssin jälkeen. Voi kun voisin käydä siellä säännöllisesti, mutta tunteja on vain kaksi viikossa, ja molemmat päiväsaikaan. Oon miettinyt josko ostaisi Nintendo Wiin, ja siihen tasapainolaudan sekä Joogaohjelman. Onko jollain kokemusta siitä? Onko se hyvin ohjattua? Mulla ei tuu kotona itekseen tehtyä mitään, joten siinä mielessä sellanen ohjattu video vois olla kätevä...

Nyt alan ruuanlaittoon työnraskaanraatajalle ja illalla saadaan Valtteri vieraaksi. Mitähän sitä tarjoaisi.. Otto ehti jo lupailla että Kaisa paistaa mokkapaloja! Ei kait siinä muu auta kun laittaa hihat heilumaan!

Hauskaa tiistainjatkoa!

6 kommenttia:

  1. Elä sorru nintendoon vaan käy aidossa joogassa aina kun vaan pääset :)


    t.mutte ja jarpsu

    VastaaPoista
  2. Korjaan 11 lukiaa. Olen ollut jostain syystä piilolukija :)

    VastaaPoista
  3. Sanna aina vaan paranee :) Halauksia Sarneniin!

    VastaaPoista
  4. Korjaan 12 lukijaa! Miusta mie oon joskus merkannu itteni lukijaksi :(

    Ane

    VastaaPoista
  5. moi anu-tätikin kävi tutustumassa blogiin. Teillä on kiva asunto. terkut teille meiltä mäntyläntieltä:)

    VastaaPoista